Prostě Stella

25.05.2011 17:45

 Stelluška je můj první pejsek, moje velká kamarádka, moje dítě , ale hlavně velká učitelka. Díky ní jsem poznala jaké to je mít opravdového pejska. Ne jen půjčeného nebo se na ně jen koukat a závidět ostatním to štěstí mít vlastní pejsky. Díky ní vím, že i když jsou pejskové jedna velká starost je to hlavně radost. Je to malé miminko, o které se musíte zkrátka starat. Naučila mě, že Vám žádná encyklopedie nebo knížka o psech nedá tolik jako vlastní zkušenost, že i když Vám v knížce popíšou do největších podrobností, když se ta situace stane žádná znalost Vám nepomůže, musíte si pomoct sami, že Vám najednou všechno vypadne z hlavy, naučila mě, že u psů jde všechno přirozeně, nic se nedá dělat drilem, a že pes Vás miluje bezmezně ať se stane cokoliv, že mu musíte dát pocit bezpečí a lásku a pejsek bude šťastný.

23.května 2011 Stellinka oslaví své 3 narozeniny. Je k nevíře jak ten čas letí. Spolu děláme agility, o kterém jsem věděla, že ho budu chtít se svým pejskem dělat už 2 roky před tím, než jsem si dovezla Stellinku. Stellinka váží zhruba 17 kg a měří 44,5 cm.

Stelluška je na agility ohromně šikovná. Běhá poměrně rychle a je vidět, že jí to evidentně baví a za to sem šťastná. Už spolu jezdíme i na závody takže se vždy sblížíme. :-))

 

—————

Zpět