Oficiální závody Louny, Hurá na prázdniny, 25.6. 2011

04.08.2011 15:31

 25.6. 2011. Jsme se Stellinkou jely na oficiálky do Loun. Byly to oficiálky na které jsem se moc t욹ila, jelikožž tam byla rozhodčí Alice Glöcknerová. Jenžže! Hned jak jsme postavily stan jsem zjistila, žže nemám výkonnostní průkaz. Takžže moje skvělá maminka letěla zpátky do Prahy vyzvednout průkaz a zase zpět. Všechno našštěstí stihla ! :-) Mezitím co byla v Praze já měla se Stellou první běh. Jumping. Jenžže Stellinka zná i našše vyzvánění a těsně předtím mi volala mamka co a jak a tak Stella začala ššílet a neběhala jen hledala mámu. No ostuda jak vrata. Nevadí :-). Druhý běh, zkoušška, dopadla mnohem lépe. Měly jsme sice 1 odmítnutí a 1 chybu, ale běhala moc pěkně a soustředěně. 3 a konečně poslední běh, agility, to bylo něco!

Aby jste to pochopili, ráno jsem vstávala v pět, protožže v ššest jsme vyjžížděly. Takžže to máme od pěti na nohou a poslední agility se b잾elo až kolem 6 večer. To užž můj mozek chtěl jen spát, domu, spát  a domu.  Takžže jsem si parkur procházela jednou nohou ve tvrdém spánku takžže jsem si skoro nepamatovala trasu, a ššla jsem na parkur s tím, žže budu nejššťastnější kdyžž se Stellinka diskne, abych mohla co nejdřív domů. Bylo mi jedno, kolik chyb tam naseká, kolikrát se ohlídne po mámě, kolikrát na ní budu muset volat, hlavně ať je to za námi. Nemluvě o tom, žže jsem nevěděla co příjde na houpačce. No a světe div se, b잾ely jsme první 3 překើky krásně, čistě, rychle, pak přiššla houpačka, tam se Stella krásně zastavila, pomalu seššla a b쾞ela dál. Pak přiššel slalom kde pak na videu uvidíte jak se Stella kouká po mámě, a pak se zase probere a krásně b쾞í, dokonce mi i krásně udělala zónu mršška jedna! :-D Ale užž vím jak se na ní musí. Za kažždých okolností pozitivně, nikdy o nic nejde, ať si dělá chyby jaké chce je to jedno! :-))

Nikdy jsem to tak moc nebrala, protožže jsem sout쾞ivá, ale ona si mě hold umí vycvičit! :-)))

ZDE je Video
a
ZDE fotky :-)

 

—————

Zpět