II. neoficiální závody Kralupy n. Vltavou, 18.6. 2011

19.06.2011 15:12

 Včera jsme se Stellikou vyjely do Kralup na II. noficiální závody :-)

Velmi jsem se těšila, protože z toho co jsem o závodech v Kralupech slyšela jsem vydedukovala, že by to mohly být velmi dobré závody. A také byly. Dokonce se tam sešlo ohromné množství pandiček :-) celkem 11 :-)  A všechny se umístily alespoň jedním během na "bedně" :-)

Rozhodčí byla naše Hanička Zavadilová :-) takže  parkury byly superové :-)

Už od začátku byla atmosféra suprová. Všichni jsme se bavily, proháněli pejsky po louce a podobně :-) Pak už přišlo na řadu běhání kde jsem se já zhostila role fotografky a Kačka Kůrková role kameramanky :-)

 

A jak jsme dopadly?

Agility - 2.místo ( 1 odmítnutí, 1 chyba)

Jumping - 2. místo ( 1. odmítnutí) 

:-) na Stellinku jsem moc pyšná protože běhala moc krásně, jen já jí to suprově kazila! :D 

Dole fotka našich výher, pouze barevné fleecové uzlíky jsem Stellince koupila na místě :-) A ty jí baví ze všeho nejvíce! :-)

Fotky ZDE

Video ZDE

—————

Zpět