Hranice čtyř věků

11.06.2011 17:52

 Dnes jsme se se Stellinkou zúčastnily závodů na Pandě, Hranice čtyř věků.  Tentokrát to nebyly klasické závody agility, ale všichni byly rozděleni podle věkových skupin. Samozdřejmě i podle velikostí pejsků. Se Stellinkou jsme byli Mlaďochové M. 

 

V prvním běhu (jumpingu) jsme se diskvalifikovaly i přes jinak čistý běh, kvůli jiné díře tunelu. V druhém běhu (agility) , to ale dopadlo výborně, Stellinka měla čistý běh, jen já jsem cestou zapoměla trasu a tak jsem se na pár vteřin zasekla mezi překážkami, naštěstí jsem si ale rychle vzpomněla! :)

Pak už jsme jen čekaly než doběhají ostatní, měly tři čtvrtě hodiny puzu a pak se běhalo finále! :-)

 

Ve finále jsem byla v družstvu s Danem od Kesinky a Eliškou s Finem (BOC), a dobadlo to hodbě dobře!

Tedy:

Jumping - DISK

Agility - 2.místo

Finále družstva - 1.místo!!!

dnes jsem se Stellinkou byla moc moc moc moc moc spokojená! :-)

 

—————

Zpět